top of page

KOMMUNIKER SAMMEN MED OG FOR DINE MEDARBEJDERE OG DIN OMVERDEN

Bæredygtig dialog med dine stakeholders
empiricom - bæredygtig forretning

Vi hjælper din virksomhed med

 

1. at finde og formidle formålet med din virksomhed:
 

  • hvorfor er din virksomhed sat i verden? 

  • hvorfor gør I det I gør? 

  • for hvem?

At have et klart formål og have en mening er en megatrend, som du skal forholde dig til og kommunikere. Et klart ’purpose’ øger din indtjening og tiltrækker og engagerer nye som eksisterende medarbejdere, unge som lidt ældre. Og du får tale- og lyttetid hos kunder, investorer og i lokalsamfundet.

 

2.  at vise og fortælle hvordan I løser en given opgave, hvilken service I yder, eller hvilken samfundsmæssig udfordring I løser. Omverden søger svar på hvad jeres konkrete bidrag er. Og hvad effekten af jeres samfundsindsatser er.

3. hvordan I inddrager medarbejdere og eksterne stakeholders:

  • gennem faglige fællesskaber 

  • ved at inddrage dem i samfundsopgaver

  • ved at tage dem med i diskussioner, på workshops

  • ved at arbejde aktivt og konkret med FNs 17 verdensmål.

 

4. at kommunikere ud fra en kommunikationsplan for jeres bæredygtighedsindsatser.  Hvad I skal gøre mere og mindre af, set ud fra et samfundsperspektiv?

I overskrifter ser planen sådan ud:

 

 

 

Vi læser også dine tekster igennem, og skriver for dig.

  • har dine tekster en rød tråd og har de klare budskaber? Vi kommer med forslag til alternative tekster og giver jer gode råd til hvordan I rykker kommunikationen, åbent og ærligt.

  • vi stiller skarpt på hvad dine tekster skal få dine læsere til at tænke, følge og gøre. Og gøre teksterne mere personlige og nærværende.​​

  • det gælder alle tekster. Både dine mails til medarbejderen, dit nyhedsbrev til kunder, dit LinkedIn-opslag, og bæredygtigheds- og årsrapporten m.m.

  • vi skriver tekster, producerer videoer og andet indhold sammen med jer. 

Kom plan del 1.JPG
Kom plan del 2.JPG
SDG Wheel_Transparent_WEB.png
bottom of page